MyKitchen.am

Փնտրել բաղադրատոմսեր նշված բաղադրիչներով

ավելացնել այլ բաղադրիչ
{source123}setQuery("SELECT * FROM `#__ing` WHERE id IN($val)"); $list = $db->loadObjectList(); foreach ($list AS $comp) { $name = JText::_( 'COM_CCK_'. str_replace( ' ', '_', trim( $comp->name) ) ) ; $form=''; $form.='[[div class="ing_list1 ui-widget-content" style="text-align: left; width: 48px;"]][[h4 class="ing_list "]]'; $form.='[[img src="/%s" width="40" height="35" style="display: inline-block; height: 36px;"]]'; $form.='[[span class="hdname"]]%s[[/span]]'; $form.='[[input type="hidden" name="add_ingrident[]" value="%s"]][[/h4]][[a href="#del" title="Recycle this image" class="close ui-icon ui-icon-close"]][[/a]][[/div]]'; printf($form,$comp->img,$name,$comp->id ); } ?>{/source123}
Իմ Խոհանոցը

Ճիշտ սնվելը շատ արագ կարող է ձեզ ազատել կորյակներից: Այս դեպքում խորհուրդ է տրվում ոչ թե միանգամից շատ ուտել, այլ ուտել շուտ-շուտ, բայց քիչ չափաբաժիններով: Սննդակարգից պետք է պակասեցնել սպիտակուցների քանակը: Զգալիորեն պետք է կրճատել կենդանական ճարպերի օգտագործումը: Կերակրացանկում ավելի մեծ տեղ պետք է ունենա ծովամթերքը:
Թռչնամիս օգտագործելիս պետք է հեռացնել կաշին, իսկ թեւիկներին կարելի է գերադասել կրծքամիսը: Կաթնամթերքը պետք է պատրաստված լինի զտված կաթից` անյուղ կաթնաշոռ, պանիր եւ այլն: Զերծ պետք է մնալ մայոնեզի օգտագործումից: Սննդակարգից պետք է հանել այնպիսի քաղցրավենիքները, որոնք պարունակում են շաքարի հավելումներ:
Խորհուրդ է տրվում խմել մրգային եւ բանջարեղենային հյութեր` առանց շաքարի: Իհարկե, պետք է հետեւել նաեւ, որպեսզի օրգանիզմը վիտամին A-ի եւ E-ի պակաս չունենա: Այդ իսկ պատճառով շատ կարեւոր է սննդի մեջ սխտորի հաճախակի գործածությունը:



Автор и администратор сайта 1001recepti.info