MyKitchen.am

Փնտրել բաղադրատոմսեր նշված բաղադրիչներով

ավելացնել այլ բաղադրիչ
{source123}setQuery("SELECT * FROM `#__ing` WHERE id IN($val)"); $list = $db->loadObjectList(); foreach ($list AS $comp) { $name = JText::_( 'COM_CCK_'. str_replace( ' ', '_', trim( $comp->name) ) ) ; $form=''; $form.='[[div class="ing_list1 ui-widget-content" style="text-align: left; width: 48px;"]][[h4 class="ing_list "]]'; $form.='[[img src="/%s" width="40" height="35" style="display: inline-block; height: 36px;"]]'; $form.='[[span class="hdname"]]%s[[/span]]'; $form.='[[input type="hidden" name="add_ingrident[]" value="%s"]][[/h4]][[a href="#del" title="Recycle this image" class="close ui-icon ui-icon-close"]][[/a]][[/div]]'; printf($form,$comp->img,$name,$comp->id ); } ?>{/source123}
Իմ Խոհանոցը

Խնձորը պարունակում է մեծ քանակությամբ A, B և C վիտամիններ, սակայն մեր օրգանիզմը խնձորից արագ յուրացնում է նաև կալիում, կալցիում, ֆոսֆոր, նատրիում և ցինկ: Բոլորովին վերջերս այս մրգի մեջ բացահայտվել են տանիններ կոչվող օգտակար նյութերի մի խումբ, որոնք կանխում են միզասեռական համակարգի վարակները, օգտակար են սիրտ-անոթային հիվանդությունների դեպքում և ամրացնում են ատամներն ու լնդերը:
Պատահական չէ, որ խորհուրդ է տրվում խնձորը կեղևով ուտել, այն մեծ քանակությամբ կվերցետին կոչվող հակաօքսիդանտ է պարունակում, որը մեր բջիջները պաշտպանում է վաղաժամ ոչնչացումից:
Մեզանում շատ տարածված են բեռնաթափման օրերը խնձորով, բայց դա կարող է վնասել առողջությանը: Իսկ ահա ճաշից 15 րոպե առաջ խնձոր ուտելով` մենք 200 կալորիայով նվազեցնում ենք ուտելիքի կալորիականությունը` առանց առողջությանը վնաս հասցնելու:
Խնձորն օգտագործում են նաև աղցանների մեջ` թարմ բանջարեղենի հետ միասին, նաև եփած վիճակում, որը խթանում է աղիների աշխատանքը և չի ծանրաբեռնում օրգանիզմը: Սակայն, պետք է նշել, որ այս տարբերակով միրգն ավելի քիչ վիտամին է պարունակում: Խնձորի հյութը օրգանիզմը յուրացնում է 1,5 րոպեում, իսկ դրա բաղադրիչները շատ արագ են ընկնում արյան մեջ:



Автор и администратор сайта 1001recepti.info